Opět smutné zprávy od německých přátel...

13.05.2017 10:48

 

Milí přátelé, kolegyně a kolegové,

dnes ráno jsem opět procházel nekonečné řady svých e-mailových zpráv a s pocitem hlubokého smutku jsem náhle četl zprávu od našeho přítele z posseckého GT batalionu Wolfganga Rödela:

 

Von Brunhilde Büdler erhielt ich heute die Mitteilung dass Ihr Lebenspartner nach kurzer schwerer Krankheit am 04.05.17 verstorben ist, 2 Tage nach dem Ableben von seinem Freund Heinz Keßler.

Sie möchte auch weiterhin zu unseren Treffen eingeladen werden. Ich habe im Namen der Freunde der Grenzkompanie Posseck unser Beileid übermittelt.

Gruß

Wolfgang Rödel

Poslední ministr NO NDR arm. generál Heinz Keßler zemřel 2.5.2017

Setkání s německými kolegy v roce 2013 v berlínském předměstí Bestensee

Z překladu a z přiložených fotografií vyplývá..:

Od Brunhilde Büdler jsem dnes dostal zprávu, že životní kolega Heinze Keßlera zemřel po krátké nemoci 4.5.2017, 2 dny po smrti svého přítele Heinze Keßlera.

Chce, aby i nadále býli vzpomenuti při našich setkáních. Soustrast jsem poslal jménem přátel z hranic společnosti Posseck.

pozdrav

Wolfgang Rödel

 

VĚČNÁ ČEST A SLÁVA VÁM, PŘÁTELÉ

S HLUBOKOU ÚCTOU K VÁM ČESKOSLOVENŠTÍ POHRANIČNÍCI A ČLENOVÉ KČP

 

zpracoval: JH

 

 

Chce, aby i nadále být vyzvány, aby naše setkání. Soustrast jsem poslal jménem Friends of the Border společnosti Posseck.
pozdrav
Wolfgang Rödel