Dnes nás opustil náš přítel z chebské organizace KČP a pohraničník mjr. PS Sváťa VRBA...

25.02.2017 20:18

Dnes jsme se dozvěděli tuto smutnou zprávu...

Přátelé, oznamuji smutnou událost. Asi před půl hodinou jsem obdržel informaci, že dnes kolem 13.00 hodin zemřel příslušník Pohraniční stráže, kamarád a přítel Sváťa Vrba. Čest jeho památce.

Poslední rozloučení se koná dne 3.března v 11.00 hod. v hřbitovní kapli v Chebu. Přijďte se rozloučit s našim kamarádem.

S HLUBOKOU ÚCTOU BUDEME NA TEBE, SVÁŤO, VZPOMÍNAT.
ČEST TVÉ VĚČNÉ PAMÁTCE


Reakce kolegy plk. RSDr. Milana Richtera

Díky Jarku za zprávu, která mne velmi, velmi zabolela. Měl jsem Sváťu rád, pro jeho rozvážnost a dobrý vztah k lidem.

Když jsem byl ve funkci ZVP roty, byl on náčelníkem štábu prPS ve Vojtanově a když jsem byl na POB v Chebu, byl on

důstojníkem operačního oddělení 5. bPS. Rád jsem se s ním setkával a přijímal jeho názory a zkušenosti. Viděl jsem se s ním naposled tuším loni. Nestěžoval si na zdravotní problémy a byl, jak vždy, vzorně upravený, přestože byl už mnoho let vdovcem.

 Napiš mi prosím den, hodinu a místo jeho pohřbu, najdu-li časovou možnost, přijedu.

Děkuji Ti Jarku za Tvá, esteticky vhodná a důstojná oznámení, která sdělují už delší dobu takové smutné zprávy. Ona nejen sdělují, ale také vychovávají  k úctě k lidem, kteří pro naši vlast mnoho vykonali. Dej prosím také informaci

do Hraničáře.

S klubovým pozdravem a upřímnou soustrastí kolektivu KČP a rodině Sváti Vrby

Milan